פינדרוס ל'קול חי': אם יהיה מועמד חרדי זה יהיה יוסי דייטש

מוטי סבן 11 Comment on פינדרוס ל'קול חי': אם יהיה מועמד חרדי זה יהיה יוסי דייטש

הערב התראיין יו"ר דגל התורה בירושלים יצחק פינדרוס | במהלך הראיון היה פינדרוס נחרץ – אם יהיה מועמד חרדי זה יהיה יוסי דייטש | במהלך הראיון תקף את העירייה על לכאורה סגירת האגף החרדי – אם ברקת היה ממשיך זה לא היה קורה | עיריית ירושלים בתגובה: סך הכל האגף עובר שיפוצים ותו לא

יוסי דייטש צילום: פלאש 90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב במהדורה המרכזית בהגשת בצלאל קהאן, התראיין יו"ר דגל התורה בירושלים יצחק פינדרוס, על הפרק, הבחירות לראשות העירייה ושאלת התמיכה ביוסי דייטש.

במהלך הראיון אמר יו"ר דגל התורה יצחק פינדרוס: אם יהיה מועמד חרדי לראשות עיריית ירושלים – יוסי דייטש הוא המועמד, אלה ההחלטות כרגע.

עוד אמר פינדרוס במהלך הראיון, על אגף החיונך החרדי בעירייה: היום  (ראשון) הודיעו לעובדי האגף לחינוך החרדי, לעבור פיזית לאגף החינוך הכללי.

פינדרוס אומר במילים פשוטות האגף החרדי התפרק ונבלע בחינוך הממלכתי. עוד אמר יו"ר דגל התורה: אם ברקת היה מתמודד לקדנציה נוספת זה לא היה קורה.

כמובן שעם ראש העיר הבא ננהל משא ומתן על העניי, פינדרוס הוסיף: אם הוא יהיה חרדי זה כמובן יהיה הרבה יותר קל.

מהעירייה נמסר לנאמר במהדורה: ״אין לדברים כל שחר. אין כל כוונה לפרק את מנהלת חינוך חרדי. מדובר בעבודות שיפוצים בקומה 4 סמוך לאגף מנח״ח כדי להרחיב את מטה הבינוי. מספר עובדים אמורים לזוז לתקופת הביניים למיקום אחר״.

F130303DV01

בהמשך המהדורה, התראיין חבר מועצת העיר י-ם, שלמה רוזנשטיין, בתחילת הראיון הוא הצהיר: קיבלתי על עצמי לא לדבר פוליטיקה. בהמשך דבריו אמר רוזנשטיין: אנחנו רואים חיבור בין יוסי דייטש לשר זאב אלקין בכל הקשור לפעילות בירושלים כמו כן גם עם ראש עיר ניר ברקת.

רואים בבירור בשנים האחרונות כי סיעת דגל התורה הולכת וגדלה עם השנים.



11 תגובות

מיין תגובות
  1. 11

    כבוד הבוס הרב יצחק הלוי זאב פינדרוס יש לך טעות שאתה תומך ביוסי דייטש אני מרגע פוסל את התמיכה הזאת וגם פוסל מעומדתו של יוסי דייטש , אני לא ישכח מה היה לפני חמש שנים בשנת 2008 ר' מאיר פרוש הפסיד לברקת ובשנת 2015 משה ליאון הפסיד לברקת , וכל זה בגלל שהסיעה מרכזית תמכו בברקת , ועוד דבר חיים אפשטיין רץ פעם ראשונה ומה קיבלנו ברקת כמובן ! ושוב פעם חיים אפשטיין רץ הפעם גם בסיבוב הראשון וגם בסיבוב השני יוסי דייטש יפסיד ובגדול , יוסי דייטש אינו מעומד ראוי ומוסכם אליי חד וחלק וגם לא על כל כלל הציבור החרדי והכללי והסרוגות הפעם מי שעלול לנצח יהיה זה אלקין או עופר ברקוביץ , אני מציע כבוד הבוס הרב פינדרוס שהגיע הזמן שתרוץ לראשות העיר ,לך יש עשייה ציבורית של ראש העיר וליוסי דייטש אין את זה
    ואני קורא מכאן מעל במה זו ליוסי דייטש הסר את מעומדך לראשות העיר עכשיו ולא לחכות לרגע האחרון !

  2. 10

    לאביגדור
    לא תאמר לנו מה לעשו
    אנחנו מתייעצים ונתייעץ אך ורק עם גדולי הדור ללא חת וללא מורא מאף אחד

    1. להרגע מהר ! חביבי אני כן אומר מה לעשות לך לאכול בורקס

  3. 9

    לאביגדור
    צודק במאת האחוזים וודאי עדיף שיפרוש יוסי דייטש אך אם הוא לא יפרוש וכך זה נראה, אז אנחנו כמובן נעשה רק ע"פ הוראות גדולי הדור, ולפי מה שאומר שלוחא דרבנן הם לא יגידו להתמודד, א"כ כן נעשה, רק צריך לבדוק אם זה מוסכם באמת כך על כל גדולי הדור או שזה עדיין בדיונים ויהיה אחרי זה הכרעה משותפת

    1. אל תשכח שעם יוסי דייטש לא פורש הוא יפסיד ובגדול , תראה מה קורה כאן חיים אפשטיין מתמודד ובכך הוא מכתיר את אלקין ואת עופר ברקוביץ

      1. עזוב את חיים אפשטיין
        הוא לא שווה הרבה קולות
        זה לא חברה שיצביעו למועמד חרדי בין כך
        וזה סתם ציבור קטן שמפולג מאד מאד…
        וגם זה אינני יודע אם עבר בכל את כל הצדדים..

      2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח………………

      3. עזוב את חיים אפשטיין
        אתה סתם עושה ממנו עסק
        זה סך הכל ציבור קטן ומפולג לחלקיקים
        וחלק גדול ממצביעיו זה לא היה צד בעולם שיצביעו למועמד חרדי או למועמד שהחרדים יתמכו בו.
        זה סך הכל ציבור לא חרדי שלובש כיפה שחורה זהו זה

      4. אז למה בעבר בביתר פרוש לא שמע לקולות הל הרבנים הליטיאם והחסידים

  4. 8

    יש בזה הרבה מן הצדק ודי לחכימא ברמיזא

  5. 7

    ישראל זנטי מ שה ליאון הראוי ביותר